2010. március 22., hétfő

2010. március 13. Kushido OB

Egy héttel a Magyar Bajnokság előtti ez a verseny volt az utolsó lehetőség a megmérettetésre, vagy úgy is lehet mondani, hogy a csapatok nagy részének ez a főpróba. A csapatunkból én 4 főt neveztem, de sajnos Niki lebetegedett és így nem csak edzésre, de a versenyre sem tudott eljönni. Milos ugyan a Magyar Bajnokságon nem indul, de megmérette magát a súlycsoportjában és az eggyel nehezebbek között is. Mindkét kategóriában 1 nyert és egy vesztes mérkőzése volt. Nicol kisség betegen érkezett a versenyre, de így is a várakozásnak megfelelően hozta a saját kategóriáját és ezzel megnyerte a -45kg és a -53kg-osok között is felállhatott a dobogó 3. fokára. Anna végre kezd hinni magában és ez meg is mutatkozott az eredményeiben is, saját súlycsoportjában hosszabbításban veszítette el a döntőt, míg a nehezebb lányok között is jól szerepelt és bronzérmet megszerezve fejezte be a szereplését.
A gyerekeknek Laci Bácsi segített, mivel én bíráskodtam a versenyen. Összegségében elégedett voltam és bizakodva nézek a Magyar Bajnokság elé!

üdv: Csilla

Nincsenek megjegyzések: